
Κάτω από τις ιδιαίτερες συνθήκες των περιοριστικών μέτρων, λόγω της πανδημίας, το Λύκειο Ελληνίδων Θεσσαλονίκης συμμετείχε στον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, στη Δοξολογία που τελέστηκε στον Ιερό Καθεδρικό και Προσκυνηματικό Ναό Της Του Θεού Σοφίας Θεσσαλονίκης παρουσία των Αρχών της Πόλης μας.



