
Ευχαριστήρια επιστολή
Η Πρόεδρος κ. Ευανθία Στεργιάδου και το Δ.Σ. του Λυκείου Ελληνίδων Θεσσαλονίκης ευχαριστούν την αποχωρήσασα από τη θέση της Γενικής Γραμματέως Κυρία Μαρούλα Γούλιου για την εικοσιεξάχρονη άοκνη, εθελοντική, εποικοδομητική και δημιουργική προσφορά της ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά και ως Έφορος Ιματιοθήκης, ως Έφορος Φιλολογικού και Γενική Γραμματέας του ΛΕΘ. Όλες οι κυρίες του ΛΕΘ της εύχονται υγεία και χαρά στην οικογενειακή της ζωή.
Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος
Δρ. Δρ. Ευανθία Στεργιάδου